Informacje
Reklamacje i zwroty

Gwarancje i serwisy

 

Wszystkie produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Czas gwarancji produktów widnieje w jego opisie na stronach sklepu. Większość produktów objęta jest 2 letnią gwarancją.

     W przypadku wykrycia przez Państwa wady w asortymencie objętym gwarancją prosimy o kontakt z punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to najszybszy proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności. W razie trudności sklep internetowy służy radą i pomocą.

 Uwaga! Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego, które będą stanowić podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

 

Reklamacje dotyczące towarów

 

 1. Lettadzieciom.pl oświadcza, że wszystkie Towary oferowane w swoim sklepie są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, objęte 1 - 2 letnim okresem gwarancji (liczonym od daty odebrania towaru), wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. 

2. Lettadzieciom.pl jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej.

3. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres sklep@lettadzieciom.pl. www.lettadzieciom.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do powiadomienia w tym okresie Klienta o terminie rozpatrzenia reklamacji.

4. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.Kupujący traci powyższe uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym Sklepu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem. W takim wypadku Klient powinien niezwłocznie odesłać towar przesyłką pocztową na adres:

PHU "LETTA"

Wioletta Machura

ul. Zarzecze 29

42-470 Żelisławice

Do odsyłanego towaru należy dołączyć zawiadomienie zawierające dokładny opis reklamacji i określające żądanie wynikające z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową oraz dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.  Sklep najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i o jej wyniku poinformuje Klienta drogą mailową bądź telefoniczną.

Towar przyjęty do reklamacji zostanie naprawiony lub wymieniony na identyczny (lub inny w uzgodnieniu z Klientem). Koszty wysyłki sprawnego lub nowego towaru (takiego samego lub podobnego wagowo oraz gabarytowo) do Klienta ponosi Sklep;  

W przypadku uznania reklamacji, koszty odesłania wadliwego towaru do Sklepu poniesione przez Klienta ponosi Sklep.

5. PHU "LETTA" Wioletta Machura nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

6. Zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 524/2013, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:http://ec.europa.eu/consumers/odr/,

7. W momencie dostarczenia przesyłki przez kuriera prosimy o sprawdzenie jej w jego obecności, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.  W razie uszkodzenia towaru prosimy o sporządzenie protokołu szkody. Jeżeli przesyłka nie zostanie sprawdzona w obecności kuriera  w dniu dostawy późniejsza reklamacja nie będzie uwzględniana !

Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne i mają Państwo obawy, że towar został uszkodzony, zalecamy wtedy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerami telefonów: 603 200 757 lub 697 375 195 lub (32) 400 95 30.

8. W momencie gdy zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

* Odsyłają Państwo do nas produkt, który chcecie zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opisujecie szczegółowe powody reklamacji produktu, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka ta jest realizowana na Państwa koszt.

* W przeciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

* Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, to w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Państwa koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

* Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Państwu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt na Państwa koszt. 

 

     W razie jakichkolwiek wątpliwości, zapraszamy do kontaktu:

* pod adresem e-mail: sklep@lettadzieciom.pl

* lub telefonicznie: 603 200 757 lub 697 375 195 lub (32) 400 95 30

 

 

 

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

 

1. PHU "LETTA" Wioletta Machura podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłosić pisemnie na adres siedziby sklepu lub mailowo na adres: sklep@lettadzieciom.pl a także za pomocą formularza kontaktowego dostępnego w zakładce "Kontakt".

3. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji lub mailowy, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem sklepu.

4. PHU "LETTA" Wioletta Machura zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania Klienta w tym okresie o terminie rozpatrzenia reklamacji.

 

 Wzór reklamacji do pobrania: 

Kliknij aby pobrać formularz

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel